top of page

Gyakran Ismételt Kérdések

Tudjuk, hogy rengeteg kérdés merül fel az emberben, amikor keresi a megfelelő szolgáltatót az utazáshoz.

Kiben bízhatsz meg? Hogyan jutok el a célomhoz? Mire számítsak?

Folyamatosan gyűjtjük és válaszoljuk meg az ilyen kérdéseket ezen az oldalon.

  • Mennyi ideig mondhatom le az utazásomat fizetési kötelezettség nélkül?
    Utazásod előtt minimum 24 órával még fizetési kötelezettség nélkül lemondhatod a foglalásod! A lemondás egyeztetéséhez hívd fel ügyfélszolgálatunkat a +36 20 384 6789-es telefonszámon. Kérjük, vedd figyelembe, hogy az utazásod díjának 100 százaléka téged terhel, ha indulás előtt 24 órán belül lemondod a foglalást, vagy lemondás nélkül távol maradsz a megbeszélt időpontban.
  • Milyen fizetési lehetőségek vannak?
    Utazásod díját rendezheted előreutalással, online fizetéssel és az utazás során készpénzes fizetéssel. Fizetheszt forinttal, euróval és svájci frankkal.
  • Hozhatok-e kisállatot magammal
    Igen, a kisállatok szállítási díja 30 euró. A kényelmes utazásukhoz többféle méretben biztosítunk szállító boxokat.
  • Belföldi utazásokat szerveztek-e?
    A cég alapvetően Magyarország, Ausztria, Németország és Svájc közötti utazásokat szervez. Egyéni megkeresésekre nyitottak vagyunk.
  • Mekkora csomagot vihetek magammal?
    A foglalásod díja 1 darab bőrönd és egy kézipoggyász szállítását tartalmazza. Több csomag esetén egyeztetés szükséges.
  • Milyen időközönként van pihenőidő az utazás során?
    Az út során általában 3-4 óránként tartunk egy kisebb pihenőt.
bottom of page